Καλώς ήλθατε στο ΝΕΟ αναβαθμισμένο e-shop MissMister.com.gr Αγοράστε Φυτικά Προϊόντα Ομορφιάς και Υγείας με Έκπτωση έως και 50%

Συνεχίζοντας τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους και Προϋποθέσεις και τη χρήση των cookies από εμάς.

Επιστροφή προϊόντων

Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν κάποιο από τα προϊόντα που αγόρασαν εντός του διαστήματος 14 ημερών από το χρονικό σημείο απόκτησής του και να ζητήσουν είτε επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή προϊόντος.

Για την άσκηση του δικαιώματος επιστροφής, απαιτείται η επικοινωνία μαζί μας στο 6906707768 ή στο e-mail: info@missmister.com.gr.

Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης δηλώνει ότι με δική του επιμέλεια και μέριμνα θα επιστρέψει στην εταιρεία μας το προϊόν που έχει παραλάβει μέσω της Courier με χρέωση παραλήπτη (δηλαδή την εταιρεία μας). Η υπηρεσία αλλαγής είναι δωρεάν.

Πιο αναλυτικά, αφού μας ενημερώσετε για την αλλαγή που επιθυμείτε θα συσκευάσετε κατάλληλα το προϊόν (για παράδειγμα, θα βάλετε μέσα στην κούτα και θα την συσκευάσετε - την κούτα - με τέτοιο τρόπο ώστε από την Courier να μην μπορούν να γράψουν ή/και να κολλήσουν οτιδήποτε πάνω της) και θα το παραδώσετε στην Courier ζητώντας να επιστραφεί σε εμάς, με χρέωση δική μας. Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας και χωρίς εσείς να καταχωρήσετε νέα παραγγελία θα σας στείλουμε την νέα σας επιλογή - αν θα είναι ακόμα διαθέσιμο αυτό που επιθυμείτε - την οποία και θα παραλάβετε πληρώνοντας τυχόν διαφορά τιμής.

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων η αξία αγοράς του προϊόντος πιστώνεται στον πελάτη εντός 14 ημερών από την μέρα που θα έχει παραληφθεί (το προϊόν επιστροφής) από την εταιρία μας.

Τυχόν τραπεζικά έξοδα-κρατήσεις που προκύπτουν επιβαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη, όσον αφορά την τράπεζα του ιδίου.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Τα προϊόντα πρέπει να παραδοθούν στην ίδια κατάσταση που είχαν παραληφθεί από τον πελάτη, με τη συσκευασία τους,

Η εταιρεία μας, όπως και η Courier, δηλώνουν ότι για την συσκευασία των αποστολών ευθύνεται αποκλειστικά ο αποστολέας. Επιστροφή όπου η αρχική συσκευασία του προϊόντος είναι κατεστραμμένη λόγω αμέλειας του πελάτη (π.χ. μονωτική ταινία πάνω στην κούτα - χωρίς επιπλέον κάλυψη κτλ.) δεν γίνεται δεκτή και ο πελάτης θα πρέπει να επιβαρυνθεί και τα έξοδα αποστολής προκειμένου να τη λάβει πίσω.